magdalenaalarsson

Alla inlägg den 15 januari 2011

Av magdalena larsson - 15 januari 2011 11:43

Hejsan! förlåt för att jag inte har skrivit.- har inte tänkt på det, och har inte mått så bra varken i går eller förrgår. Både i går och nu har jag haft jätte ont i ögat.. ingen aning om vad det kan vara..

kanske för att jag klämde huvudet mellan solariet precis jämte ögat i förrgår..

och där gör det ont kan jag säga!:(


iaf, just nu sitter jag hos putte! skoj.

ska vara här till i mon oxå eftersom vi inte har

varit på hela veckan! SURT. men bättre att vara ifrån varandra

och får sakna varandra lite så det inte bli för mkt!;)

Jag&putte snackade om det igår ochså:)

har precis vaknat, eller för en halv timme sedan.

och han är ute och skottar snö! har kommit jävla mkt snö

inatt... buhu! jobbigt!


nu ska vi snart kolla på film.

och nu måste jag göra ett toalätt besök så

hejdå:) haha!


pussar

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


hej! Jag heter Magdalena Larsson. Och jag fyller 16 år den 6 maj. Här skriver jag om min vardag, fritid och alla andra tråkiga & roliga inlägg jag kommer på! har en fortsatt trevlig läsning! ;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards