magdalenaalarsson

Alla inlägg den 12 januari 2011

Av magdalena larsson - 12 januari 2011 21:42

nu va kl redan kvart i 10! dags att sova snart, annars orkar jag aldrig upp i mon! går upp halv 6 i mon så kan jag duscha och sånt! har precis laddat hem gossip girl season 1. så det ska jag kolla på nu! snart.. när putte ska kolla på tv.


jag fundera på att börja ta min träning ganska hårt, okej jag väger inte så värst mkt ungefär 43 kg. men jag tycker jag är tjock.. jag vet alla säger att jag är knäpp. men det är jag inte. jag ska börja äta nyttigare och träna några dagar i veckan. snart ska jag och lisa börja gymma på goliat oxå! pinsamt! hm.. aa.

hehe. men nu ska jag dricka oboy och gosa ner mig isängen.

såhörs vi i mon!


pussar:)

Av magdalena larsson - 12 januari 2011 18:16

hehehehe. har gjort om min blogg, men den blev itne så jätte bra!!

ska göra om den snart igen!! hmm. vad har jag gjort i dag? skolan.

tråkigt, nu sitter jag hos mamma och ska snart sola och sen efter det

basta! nu ska jag kolla min facebook, ifall jag har fått ngn energi så

jag kan harvesta mina blommor!:) haha.

vi hörs sen!

pussar:)



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


hej! Jag heter Magdalena Larsson. Och jag fyller 16 år den 6 maj. Här skriver jag om min vardag, fritid och alla andra tråkiga & roliga inlägg jag kommer på! har en fortsatt trevlig läsning! ;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards