magdalenaalarsson

Alla inlägg under januari 2011

Av magdalena larsson - 27 januari 2011 17:42

hej. jag har inte updaterat så bra. sitter och kolla på lyxfällan och dricker cola!! skulle egentligen tränat. men jag är sjuk så så blev det inte heller. jag ska ta och cykla på spinning cyklen sen! för att få lite träning! och dessutom är det inomhus! och det är bra. för ute nu är det fan 18 -! buuh. kallt!! kl 8 ska jag kolla på anagina show! kul! nu ska jag lägga mig under täcket i soffan och mysa med mig sj! -.- imon ska ja t församlingshemmet, och äta tacco. och planera ROM resan. :) 

sen åker jag t putte efterdet. sen på lördag kommer han hit. för jag är ensam hemma! så blir lite mys!:) 


nu ska jag dra. vi hörs sen eller i mon! 

+ att barca vann i går med 5-0! MESSI DU GÖR HELA LAGET!<3


pussar;) 

Av magdalena larsson - 25 januari 2011 17:39

laddar inför kvällen.. i kväll är det ju danmark vs. sverige! damm. kom igen nu sverige! ni är så bra, ni kan ju inte förlora mot denmark! hehe. igår sov jag hos putte, somnade vid 8 då han stack och tränade.. eller efter topmodel, sov tills han kom hem vid halv 11. sen vaknade jag, för han väckte mig, sen duschade han, och sen vid halv 12 somnade vi pladask.. hehe! trött som satan! åhh orkar inte. kan det inte bli heelg. i mon är det onsdag, fan vad dagarna går snabbt assuu. snart helg igen dårå. skööönt! i mon ska jag med putte hem iaf. myys! älskar att vara hos honom. för man känner sig så hemma då! hihi. fast ibland vill jag bara vara hemma häär. för jag är hos honom hela tiden. idag skulle jag egentligen tränat.. men jag pallar inte det.är så trött, tränat hela förra vecka, + söndags. ont i huvve.mage. osv.. ja gud vet allt! :( börjar nog bli sjuk igen.jaja. nu ska jag vila lite tills handbollen börjar! vi hörs sen med resultat för er som inte såg matchen.fast jo, jag tror alla få reda på den på nått sätt. vi hörs iaf. pussar!!:)

Av magdalena larsson - 24 januari 2011 21:05

så, men den blev inte så bra den heller. måste ta lite fler bilder nu när det blir lite ljusare framåt kvällen. hinner ju inte nu, eftersom det är skola varje dag! längtar fett mkt till sommaren nu! inte långt kvar tills vi åker utomlands heller, antingen i juni,juli eller augusti! wiiie! 


nu ska jag kolla på den blå lagunen! 

vi hörs i mon! godnatt. 

pussar   

Av magdalena larsson - 24 januari 2011 20:43

hej på er. :) 

sitter hos putte, fast han är och tränar, så passar på att skriva lite nu! 

för annars hade jag itne hunnit de.. hehe! just nu sitter jag och kollar på 

top model, fast nu är det reklam, så passar på nu!


hade tänk att ändra min design nu! lite somrigare :D och finare! hihi.

vill ha en tiger på headern det är sååå fint tycker jag!:) 

så det får det fan bli=) 


skriver sen. när den är klar! :) 

pussar 

Av magdalena larsson - 23 januari 2011 19:49

faaan vad go vinst för sverige i dag!;);) kroatien va inte så bra tycker jag! 

sverige va bättre. eller vad säger ni?!=) hihi! vad har jag gjort i dag? 

jo, jag har varit en stund med putte eftersom han sov hos mig i går t idag! 

så han va här t två sen va han tvungen att åka hem!! vid 4 åkte vi ner t smålandstenar och tränade med tjejerna! kul! 

i mon är det skola igen, och sen efter det ska jag stanna och sova i hulte!=) 

hos min kära älskling!   


vi hörs imon! 

pussaaar mina söta vänner

Av magdalena larsson - 22 januari 2011 14:27

har inte hunnit blogga. för haft för mkt att göra. men nu kommer ett inlägg iaf!

igår, va jag med putte, ida, lisa och linn en stund!! kul.

idag har jag varit med putte. sen farmor.. 

jag och putte ska ladda hem filmer snart! yeye. 

hihi. 

har fan inte alls mkt att skriva. 

så jag kanske skriver mer sen, eller så kommer det i mon! här får ni 2 bilder oxå!


 

jag & älskling. lite efter jul!:) 


matte är det värsta jag vet! fast jag har ändå G i det. så det är väll bra?! antar jag.. ska satsa på ett vg nu till våren. shit. måste göra ansökan oxå till gymnasiet! jag får panik, för jag har ingen aning om vad jag ska välja.. :( 

antingen. fotboll, hotel och turism, eller frisör! vill nog inte ha frisör längre.. eheh

hejdå 

pussar 

Av magdalena larsson - 21 januari 2011 20:38

  min och viktors maat!   

Av magdalena larsson - 19 januari 2011 23:11

är med min underbara älskling! och nu ska vi sova.. i mon är det innebandy!;) wiie! 

good luck till oss! vi ska vinna alltihopppp!! 

godnatt. så skriver jag mer i mon! 


pussar :) 

Presentation


hej! Jag heter Magdalena Larsson. Och jag fyller 16 år den 6 maj. Här skriver jag om min vardag, fritid och alla andra tråkiga & roliga inlägg jag kommer på! har en fortsatt trevlig läsning! ;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards