magdalenaalarsson

Direktlänk till inlägg 9 april 2011

partayyaaa

Av magdalena larsson - 9 april 2011 13:41

är hos putte och han städar! ;) fest ikväll! får ta hand om honom hela kvällen och natten! Själv ska jag inte dricka något!:) haha! Men det vill han.. 

 
 
Maria

Maria

10 april 2011 10:47

Nejdu lilla stumpan , du skulle inte dricka men hur gick det med de ? <3

http://lillaforsman.blogg.se

magdalena larsson

12 april 2011 16:32

haha! inte så jätte bra faktiskt! :(

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av magdalena larsson - 31 maj 2011 16:51

Hej! sitter hemma hos älskling för tillfället. Han är och pantar flaskor med sin mamma! Han kommer nog snart :) Ska sova här i dag iaf!   jag och han har varit tsm i 9 månader i dag! grattis till oss!=) du är underbar.   Har även varit i vä...

Av magdalena larsson - 30 maj 2011 21:01

Jag önskar du kunde förstår.. att mycker har förändrats, även om du inte ser! I wish we could turn back time.. saknar dig som jag hade dig.. saknar att hålla om dig varje kväll utan att tjafsa/bråka/sura.. Jag önskar jag hade dig som jag hade dig inn...

Av magdalena larsson - 22 april 2011 17:38

heeelllluuu! ska snart dra till rydöööö och börja festaaa! madde och putte har fest! woho! fast i dag ska jag faktiskt inte dricka ngt. och det är helt klart. kanske en cider eller ngt! men ingen sprit! fyfaaan. hahaha. men nu måste jag...

Av magdalena larsson - 21 april 2011 20:29

fan nu försvann allt jag skrev! skriver en förkortning på vad jag skrev!   idag: putte, hem & slappa, träning! köpa ostbågar.mums i mon: till pojken min & sedan fääzt!    nu är jag sur.......... igår va jag fett ledsen.......... palla l...

Av magdalena larsson - 19 april 2011 22:19


hejsan!  just nu sitterj ag hos älskling. egentlgien vill jag bara sova just nu!  och aldrig mer vakna.     hoppas iaf på en bra sömn i natt, eftersom jag är hos mitt hjärta.  så tomt att sova utan honom! i love him soooo much! <3   ...

Presentation


hej! Jag heter Magdalena Larsson. Och jag fyller 16 år den 6 maj. Här skriver jag om min vardag, fritid och alla andra tråkiga & roliga inlägg jag kommer på! har en fortsatt trevlig läsning! ;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards