magdalenaalarsson

Alla inlägg den 7 april 2011

Av magdalena larsson - 7 april 2011 16:31

sån himla hosta jag har fått nu! och förskyld:( tråkigt!  

precis fixat mina naglar, dem blev rosa med lite klumilurer på! ;) haha! 

här kommer lite bilder av det som jag ska ha med mig till turkiet när vi åker i sommar! :) 



         


+ bikini underdelarna oxå! ;)

najs. För ni som vill veta så ska vi åka

hit i turkiet den 30 juli!=)


   

Av magdalena larsson - 7 april 2011 09:18

jag kan inte sluta tänka på det.. saker går och saker kommer. hela tiden, allt bara rullar in, som att en tråd som är flera miljoner lång och det ligger saker som ska transpoteras bort. Precis så med mina tankar.. men mina känslor.

ibland blr allt bara för mkt.

jaja!



Kom hem från patrik precis, gick inte t skolan i dag, mår ingen vidare bra.har ont överallt! :/ i mon ä det nationella ige :( oh döör! men det ska nog gå bra. hoppas jag. Men nu ska jag kolla på biggan!

vi hörs kanske sen!

puss

Presentation


hej! Jag heter Magdalena Larsson. Och jag fyller 16 år den 6 maj. Här skriver jag om min vardag, fritid och alla andra tråkiga & roliga inlägg jag kommer på! har en fortsatt trevlig läsning! ;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards