magdalenaalarsson

Direktlänk till inlägg 7 april 2011

I can not stop thinking about it.

Av magdalena larsson - 7 april 2011 09:18

jag kan inte sluta tänka på det.. saker går och saker kommer. hela tiden, allt bara rullar in, som att en tråd som är flera miljoner lång och det ligger saker som ska transpoteras bort. Precis så med mina tankar.. men mina känslor.

ibland blr allt bara för mkt.

jaja!



Kom hem från patrik precis, gick inte t skolan i dag, mår ingen vidare bra.har ont överallt! :/ i mon ä det nationella ige :( oh döör! men det ska nog gå bra. hoppas jag. Men nu ska jag kolla på biggan!

vi hörs kanske sen!

puss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av magdalena larsson - 31 maj 2011 16:51

Hej! sitter hemma hos älskling för tillfället. Han är och pantar flaskor med sin mamma! Han kommer nog snart :) Ska sova här i dag iaf!   jag och han har varit tsm i 9 månader i dag! grattis till oss!=) du är underbar.   Har även varit i vä...

Av magdalena larsson - 30 maj 2011 21:01

Jag önskar du kunde förstår.. att mycker har förändrats, även om du inte ser! I wish we could turn back time.. saknar dig som jag hade dig.. saknar att hålla om dig varje kväll utan att tjafsa/bråka/sura.. Jag önskar jag hade dig som jag hade dig inn...

Av magdalena larsson - 22 april 2011 17:38

heeelllluuu! ska snart dra till rydöööö och börja festaaa! madde och putte har fest! woho! fast i dag ska jag faktiskt inte dricka ngt. och det är helt klart. kanske en cider eller ngt! men ingen sprit! fyfaaan. hahaha. men nu måste jag...

Av magdalena larsson - 21 april 2011 20:29

fan nu försvann allt jag skrev! skriver en förkortning på vad jag skrev!   idag: putte, hem & slappa, träning! köpa ostbågar.mums i mon: till pojken min & sedan fääzt!    nu är jag sur.......... igår va jag fett ledsen.......... palla l...

Av magdalena larsson - 19 april 2011 22:19


hejsan!  just nu sitterj ag hos älskling. egentlgien vill jag bara sova just nu!  och aldrig mer vakna.     hoppas iaf på en bra sömn i natt, eftersom jag är hos mitt hjärta.  så tomt att sova utan honom! i love him soooo much! <3   ...

Presentation


hej! Jag heter Magdalena Larsson. Och jag fyller 16 år den 6 maj. Här skriver jag om min vardag, fritid och alla andra tråkiga & roliga inlägg jag kommer på! har en fortsatt trevlig läsning! ;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards